Öncelikle hepiniz sağlıcakla yavrunuzu kucağınıza alın inşallah 🤲🏻 dün sabah 8de 38+3 le sezeryana girdim. Girerken herşey iyiydi ama bu 2. Sezeryan olduğu için ilkine göre daha fazla ağrım oldu. Ve şunu da unutmadan söyliyim. Ne olursa olsun hamilelikte kendinizi strese sokmayın. Çok stresli hamilelik geçirdim, stres bebeğe çok yansımış doğar doğmaz yoğun bakıma almışlar. 8 buçukta ameliyattan çıktım oğlum öğleden sonra yanıma geldi. Şuan hala hastanedeyiz. Yarın inşallah evimize geçiçez 😍 hepiniz sağlıkla kalın 😍