Merhaba kizlar 8gun sonra kızım 1yasina girecek dün adet gunumdu olmadım evde erken gebelik testi vardı yaptm pozitif çıktı korunmama ragmen çok şaşkınım bir yanım hüzünlü bir yanım mutlu kızımla beraber buyuturum die.en son adet tarihim 24agustos Eylül aynida hamile kaldım sanırım eli ayağı düzgün sağlıklı bir evlat olsun inşallah ama bu sewferde erkek bebeği tatmak isterim tabi tarihe göre hesaplama yapan varmı 😌