mmrv Kizlar merhaba 21.haftalik kizima hamileyim. Ama hareketlerini cok cok az hissediyorum ve cok nadir. 2 gun sonra kontrolum var korkuyorm. Benim.gibi az hisseden var mi?
History mmrv bende 20 olucam bende YÖK gibi hissediyorum çok az yani ama bende aynı şeyi düşünüyorum inşallah bir sorun yoktur
Nefesimm mmrv bende arada hissediyorum bazen iki gün hissetmedigim oluyor bugün belli etti kendini 21 haftalık kizz 😊
mmrv History Insallah ya hani kisiden kisiye degisiyormus da 17 de 18de tekme.atiyo disardan goruyorum.diyenleri duydukca moralim.bozuluyo.
muhteriz Bende aynı şekilde hissetmiyorum Nadir de olsa bazen pıt pıt oluyor ama öyle tekme atıyor içimde yüzüyor dışardan görünüyor diyenleri anlayamıyorum kilolu biri de değilim neden hissetmiyorum anlamadım
muhteriz Bana 19. Haftada doktorum plesenta önde bebekle karnın arasında yastık gibi durduğu için geç hissedersin demişti. Şimdi 21+4 oldum hala his yok
Tugbatatli 28 haftadan sonra duzenli hissedilmesi gerekiyormuş şimldilik bn sabahları yemek yiyince tatlı vs yiynce hissediyorum bnce korkmayın hergun sık sık hısetmek için daha zaman var diyorlar 😊
Tugbatatli mmrv ah bazıları gercektn abartyoo herkes farkılı en kısa sürede saglıkla kucagmza alrz inşllh
Yagmr05 Bende 19+4 deyim oğlum olcak hareketlerini hissediyorum sırt üstü uzandığımda 2 elimi kasık bölgeme koyuyorum bazen üst üste atıyo bazen atmıyo bazende eğildğimde karnıma baskı yaptğımda atıyo ufak ufak :) ama hala karnım çıkmadı oda ayrı bişey :))
Yagmr05 Bende ayy nası 5 aylık hamilesin hiç karnın yok demelerine uyuz oluyorum herkesin vücudu bir değil sizde hissedersiniz inşallah belkide atıyodur ama anlayamıyosunzdur bende yeni dikkat ettim çünkü
mmrv Yagmr05 Benim de cok fazla karnım yok bence bu avantaj cok fazla sismeyiz en azindan ben memnunum :) millete kulak asma cahil cok. Ya bende boyle pıt pıt bisey hissediyorum ama cok net degil zamanla insallah hissederim daha cok.