Papatta Kese arkası kanamam 1.36 cm sizce çok mu büyük doktorum yatman dinlenmen lazım tekrar dedi geçip tekrar olan var mı ? 😔
Mervenin_Mucizesi Papatta benimde vardı, bir hafta boyunca iğne ve istirahatle geçti çok şükür sizde bol bol dinlenin mümkünse
Mlhameliha Papatta benimde 6 haftada oluştu iğne ilaçlarla dinlenerek geçti ama 3 ayında tekrar oluşmuş kanama alanı 6 aydır evdeyim hep dikkat ederek dinlenerek geçiriyorum
Papatya-Kokusu Papatta beimde o civarlardaydı yatarak iğne ve fitille 10 güne atlattım sayılır doktorunuzun dinleyin ❤️ Geçmiş olsun
cigdemakkayamm Bende de vardı canım cm olarak hatırlamıyorum ama dinlenme ve iğne,ilaç ile destekledi doktorum sonuç olarak geçti…InşaAllah geçer güzel düşün güzel olsun
Papatta cigdemakkayamm Güzel düşünmeye çalışıyorum ama ne hiliyim baya bi moralim bozuldu ilk duyunca
Ayse254 Papatta sanırım sizin gibi benim de küçük dedi doktor aslında daha da küçülüyordu sonra yine bi kanama geldi ama korkacak bir şey yok sanırım çok sık rastlanan bir şeymiş 🤗
Royalsun Papatta bendede kanama vardı kese arkasında doktorum ilaç verdi ve yattım 1 hafta sonunda gittiğimde geçmişti. Şuan 19 haftalık oldum😍İyi düşünelim iyi olsun. 🥰
Papatta Royalsun Yaa 🥰 senin adına çok sevindim Rabbim hayırlısıyla sağlıklı bi şekilde tamamına erdirsin inşaallah cuma günü kontrolüm var bakalım ne olacak umarım bende hayırlı haberler alırım 🤲
Papatta Ayse254 Hayırlısı olsun tabii ki ama rabbim sağlığıyla benden ayırmasın küçüğümü kalp atışı dünyada duyduğum em güzel seslerden Biriydi rabbim kimseleri bu güzellikten mahrum etmesin isteyen Herkesin yuvasına kuş kondursun
Royalsun Papatta inşallah 🤲🏻 bol bol dinlen ve moralini bozma. Güzel haberlerini bekliyoruz 🥰 tekrar geçmiş olsun😘
Elbet-birgun-kavusacagiz Papatta benmde iki kesemin arasinda var bi bebegim gelismemis onu atmaya calisiyomus rahim… dun ogrendim. Yatis verdi doktor ve igne ilac verdi insallah saglikla atlatiriz…
Ayse254 Elbet-birgun-kavusacagiz diğer bebeğin iyi dimi 🙏🏻 Rabbim en hayırlısını verir kendini sakın üzme moral en ihtiyacın olan şey 🤗 kanaman var mı şuan
Papatta Elbet-birgun-kavusacagiz Rabbim şifa versin inşaallah bi an önce bu sıkıntıdan kurtarıp inşirah ferahlığı versin gönlümüze kanama alanın ne kadardı üzülme sağlıkla kucağına alacaksın inşaallah dualarımda sizlerde varsınız imşaallah 🤲
Elbet-birgun-kavusacagiz Ayse254 evet canm cok sukur diger minigim saglikli insallah atlatirim bu gunleri saglikla ilerler hersey 🤲🤲 Vc ye gidince geliyo sadece canm doktorum zaten dedi vc ye yada ayaga kalkinca icerde biriken kan bosalir onu gorup sakın telas yapma diye tembihledi beni.. cok sukur moralim iyi diger kuzum icin dua etmekten baska bisey yapmiyorum 🤲🥰🧿 👶🤰
Durubebegim Papatta merhaba canm benimde ilk 8 haftaya kadar öyleydi Progestan fitil kullandim geçti çok şükür şimdi 26 haftalık olduk sende atlatırsın inşallah 🙏
Ayse254 Elbet-birgun-kavusacagiz oh ne güzel diğer minnoş büyüsün sağlıkla inşallah Rabbim size bağışlasın 🥰
Elbet-birgun-kavusacagiz Papatta insallah canm vallahi tek duam rabbim kimseyi evlatla sinamasin acisini gostermesin saglikla kavusalim insallah🤲🤲 Hatirlamiyorum canim ya boyutunu inan o sira kalp atimina odaklanmistim 💙🌸