Eslemkusun_annesi Kızlar 27 haftalık hamileyim bu sabah baş ağrısı ile uyandım duş falan aldım bebeğim de uyandığımdan beri hiç hareket etmedi az önce kasildigini hissettim baş ağrımda geçmedi tansiyonumu ölçtüm 132 ye 78 ne yapmalıyım
Merveee34 Eslemkusun_annesi tansiyon sınırda takip yap canım Eğer daha da yükselirse hemen acile git .geçmiş olsun
Eslemkusun_annesi Merveee34 tesekkur ederim ilk gebeligimde de preeklemsi geçirdim ama o birden olmuştu birden tansiyonum çıkmıştı erken doğum yapmıştım insallah yine aynı sorunları yaşamam