Kızlar merhaba🥺 6 haftalık gebeyim ama inanın çok zor geçiriyorum. Ağzımın içi hep yara oldu. Dişim apse mi yaptı bilmiyorum anlamadım. Sağ tarafım tamamen acıyor ve boğazıma kadar vurdu yutkunamıyorum. Ne yapmam gerekiyor ? Başına daha önce gelen varsa tedavisini söyleyebilir mi ? İlaç da kullanamıyorum. Tuzlu su yapıyorum ama fayda etmiyor. Zaten sabahtan başlayıp akşama kadar süren bi mide bulantım var iştahım tamamen yok. Çok zor geçiriyorum çok 😞😞😞