ikizlerimibeklerken- Mucizemannesi21 herkeste farklı sanırsam , bende 17+0 Dolmabiber büyüklüğüü kızımla 💝
Mucizemannesi21 Mutlu_anne cinsiyet bellimi bana 13 haftada erkek dediler baskandoktora gittim 15 haftada erkege benziyo dedi 2 oglum daha var☺️
ipekk10 Cinsiyeti cok merak ediyorum ama henüz belli olmaz dimi 11 e giricem haftaya muayene olucam bazıları iyi bi dr olsa bilir diyor ama 🤦🏻♀️
sedaanne2021 Cansel-Dik12 benim ki de öyle rabbim sağ Salim kavuşmayı nasip etsin. Kalp atışı duydunuz mu acaba
Elfelf475 ipekk10 eskiden meyvelere çok bakıyordum artık o kadar büyüdük ki dışardan belli olmaya başlayınca bıraktım 😁 postu görünce aklıma geldi kavun olmuşuz 🤭