Merhaba kızlar 35 haftalık hamileyim. Dün yüzümde ki şişlik ve dudak kayması sebebiyle hastaneye gittim yüz felci tanısı koyuldu. Bir çok test yapıldı kanlara bakıldı bebeğin herşeyine bakıldı ve kortizon kullanabileceğime karar verildi. İçim hiç rahat değil kortizon kullanacağım için etrafında bunu yaşayan ya da kendi başına gelen var mı..