2 haftam kaldı doğuma. En başından beri duphalac kullanıyorum. Onunla bile tam düzelmedi benim. Tam rahatlama için doğurmayı bekliyorum resmen. İlk hamileliğimde de 9 ay bu şurupla çözebilmiştim, ikincide daha da beter oldum. Duphalac deneyebilirsiniz, şurup. Allah kolaylık versin.