Sude-96 Hamile kalmadan önce rüya görmüyordum ilk 4 ay zaten çok çektim bundan gecede 3 4 kabus sonra azalmıştı yine başladı 😔😟😩 uyku uyuyamıyorum ya uyumakta istemiyorum artık yaşayan var mı benim gibi? Bu arada bi sorunun falan yok yani öyle
elfmoom Sude-96 her gece bir korku bir dram bir komedi rüyaları görmesem, hatrım kalır… hergün senaryolarla rüya görüyorum resmen 🤭
Clementinee Sude-96 ben kabus görüyorum uyanıyorum ve rüyadaki sesleri duymaya devam edip eşimi uyandırıyorm.eşim Kalkınca kendime geliyorum bende baya sıkıntılıyım bu duruma. Normalde hiç rüya bile görmem. Ve genelde hep bebeğimle alakalı şeylrr oluyor😞
CaglaBe Sude-96 dr kağan kocatepe videosundada anlatıyor hiç rüya görmeyen insanlar bu dönemde çok rüya görürmüs tamamen hormonlardan kaynaklı
Sude-96 elfmoom hahah bende öyle saçma sapan şeyler hemde ömürlük rüya kapasitemizi doldurcaz hamilelik bitene kadar 😂
Sude-96 Clementinee Ben de normalde hiç rüya görmezdim Allah’tan bebekle alakalı bir şey görmüyorum hamilelik psikolojisinden herhalde :()
Gunce35 Sude-96 ilk hamileliğimde de bu hamileliğimde de hep kabus görüyorum. Zaten doğumdan sonra uyku haram bari hamilelikte uyusak diyorum bazen ama nerde 😅 bir de ben de yarı uyanıklık hali de oluyor maalesef. Hiç verim alamadan ikinci yılındayım anneliğimin 🙂
Sude-96 Gunce35 evet evet yarı uyanıklık hali bende de var böyle hep düşünüyorum sanki uyurken 😂 ya çok kötü bir şey değil mi Ben ilk üç ay full yaşadım bunu hatta dört ay bir ara bitmişti şimdi yeni başladı kesinlikle ne zaman uyuyacaz bari hamileyken o karnımızdayeken uyuyalım
Mervekarademir Sude-96 Canım bı yerde okumuştum hamile ve lohusalıkta şeytan insan üstüne çok gelirmiş ilk aylar bende de çok oldu bazamin altına küçük meyve bıçağı gibi koydum bidhaa da görmedim hiç kabus bi dene istersen bıçak makas türü şeyler oldu mu yok olurmuş
Sude-96 Mervekarademir Ben buna inanmazdım bu derler ya lohusayı korkuturlar falan diye hamileyken böyle oluyorsa gerçek yani demekki gerçi hormonlarında çok etkisi vardır
Alya_1963 Sude-96 abdestli gir yatağa ihlas Fatiha felak nas hamilesin o yüzden bende çok görürdüm bak şimdi ne güzel rüyalar görücen hayırlısıyla 🥰
Sude-96 Alya_1963 abdeste girdiğim zaman da oluyor yanımda Kur’an’da var odamda ama galiba sure okumayı unutuyorum onu unutmasam 😂
ylzsa Sude-96 ay bugün asırı sinirle uyandım rüyamda gördügüm sey yüzünden resmen günümü etkiliyor bu
elfmoom Sude-96 kesinlikle katılıyorum😂😂 hormonlarımız çok değişken ondan oluyor. ben baş ucuma Yasin koydum, çokta rahatladım🖤
Gunce35 Sude-96 ah nerde ben hamilelik boyunca en fazla bir ay görmediğim süre olmuştur. Ama olsun bebeklerimiz için değer. Demek ki hormonal bşr şey 🥲🙈
Alya_1963 Sude-96 bende bazen hiç okumadan yattıgımı farkediyorum hamilelik hali 2 saate uykuya dalamayan ben yastıga kafayı koyduğumu hatırlamıyorum ALLAH a emanetiz artık kabuslara da çok takılma şeytandan