marbling10 marbling10 bu arada yazmayı unutmuşum folbiol da vardı evde folidoce bitince folbiol u 4 e bölüp kullanmıştım bir ara. @ayse-huseyin16
mom8327 Ben elenetalle hamile kaldım sonra folactive kullandım şimdi vifolic (büyüyünce ek vitaminli olanlara geçiyorsun )
Ilayda1 Ben folik asit ayrı olarak değilde multivitamin içerikli bileşen kullanıyorum prenatal life adı doktorum ilk haftalardan itibaren kullanmamı istedi çok şükür 20. haftama geldim değerlerim düzenli hala 🤗♥️
gldn065807 ayse-huseyin16 vifolik kullandım şimdi multivitamin kullanıyorum magi omege3 diye içinde folik asit te var
cigdemkorkmaz ayse-huseyin16 ya bana doktorum hiçbir öneride bulunmadı eşim negenesis max diye bir folik asit almış ikinci kutuya geçtim bilgisi olan var mı nasıl bi ilaç bu ona göre değiştiririz hep bunu almam
Merve_KOPUK cigdemkorkmaz bende aynisini kullaniyorum doktorum kendisi onerdi bi cok vitaminin folik asitin ve balik yagin icinde bulundugu oldukca etkili bi vitaminmis bende suan 2.kutuyu bitirmek uzereyim ama ara ara sor doktoruna devam mi diye kafana göre kullanma canim