Deletedmom93428 Allahın laneti zalimler üzerine olsun,vicdansız merhametsizler. Kız erkek ne farkeder canımızda can onlar. Benimde hamilelik sorunlu geçiyor hatta ameliyat esnasında riskim bile var,ikinci evlilik bu ilkinden bir oğlum var 12yaşında o doğmadan babası vefat etmişti, şimdi bu evlilikten de 27. Haftalık hamileyim. Kaynana kız olacağını duyunca sevindim ama erkek olsaydı dedi,ben bir daha doğurmayı düşünüyorum çünkü gerçekten riskim var ve hamileliğim berbat geçti her ikisinde de,illa bir daha doğur erkek olsun diyor😡 salak mı ne garantisi var sanki, bende dedim noluyor kız olunca evlat değil mi bak ben onun için sıkıntı çekiyorum belki de doğumda ölebilirim bu riskim var sen hala erkek çocuk derdinde misin?? Öbür gelinlerin doğursun bana karışma dedim😡