Mhends_anne bende 39+2 de tuvalete kalkınca kanamam oldu sancılar başladı doğum başlamış olabilir öğlen 1 de hastaneye gittim akşam 10 45 de doğum gerçekleşti nolursa olsun doktorunuzun hemen gel demesi gerekirdi bence siz yine de gidin sonuçta bu hamilelik nolur nolmaz ama doğum başlamış gibi gözüküyor:) Allahkolaylık versin 🙏🏻