Kızlar ben devlet hastanesinde takipliyim baştan beri benim bebiş biraz iri dün doktor tekrardan açlık tokluk kan istedi şeker yükleme testim gayet iyi gelmişti sonuçlarına bakalım ona gore bi tarih konuşuruz dedi sonuçlarım da yine şekere dair bisey çıkmaz sa acaba doğumu sancim falan olmadığı halde suni sanci ile mı başlatacaklar ki o an sormak aklıma gelmedi kafam leylaydı