Dilekcnkn Glsm30 Evet canım ben varım , 22′de öğrendim detaylıda 25′de şeker yaptık şu an 36+6 haftalığım çok şükür sadece ağrı falan oluyor sertlik doktorum su fazlalığından oluyor dedi 😊
Dilekcnkn Glsm30 Yok canım detaylıdaki doktorum hani böyle durumlar olabiliyor falan ama önce sebebini bulmak lazım dedi şu an 37 olduk tam sadece erkenden karın sertleşmesi, ağrılarım oldu o kadar başka birşey yok kendi doktorum öyle birşey demedi bana hiç
Mucizelermumkun Dilekcnkn merhaba sağlıkla kucağınıza aldınız mı bana da öyle söylediler ve takip doktorum devlet hastanesine git ben risk alamam dedi Dünyam başıma yıkıldı