DuruSU_68 ben başka hiçbir test yaptırmadım 2li 3lü yapılmadı sadece detaylı tarama yapıldı. 22. Haftamda öğrendim benim birkaç gün ileriden gidiyor ama zaten okuduğum kadarıyla, son haftlarda kiloda geri kalma durumu oluyormuş. Ara haftalarda gelişimi normal olurmuş. Hatta doktorum sadece kilosu düşük olur, gelişimi geri kalmaz endişelenme dedi.