Simgeyuca 11+ 3 olduk doğum nisan ayına geliyor ama şimdiden düşününce hem çok heyecanlı hem de geçer mi acaba diyorum aynı zamanda korku oluyor bizim gibi olan nisan anneleri sizlerde nasıl durumlar 🥰🌸
blueberyy00 Simgeyuca 11+5 den merhaba bizde aşırı heyecan korku merak hepsi bir arada bekliyoruz salı kontorle gidecez miniğim büyümüş gorcem inşallah Allah’ın izniyle
Simgeyuca Elifikiz ikili tarama testi ne zaman yaptırdınız acaba veya yaptırdınız mı birde cinsiyet için hiç söyledi mi birşey doktor bu haftalarda
Elifikiz Simgeyuca biz yaptırmak istemedik ssdece ense kalınlığına baktı ultrasondan güzel görünüyo dedi o kadar😌 cinsiyet içinde kesin değil ama erkek gibi görünüyo dedi ☺️
gamzosgamzos Simgeyuca 10+3 üz 😍 zaman benim için hızlı geçiyor çünkü 21 aylık bebişim var hatta aksam sabah ne ara oluyor anlamıyorum 😂
Oznurozcan İkili test yaptırdım canım sonucunu haftaya alıcam 13+1 iz kesin olmamakla erkek olabilir dedi
Maviiiiiiiiiii Oznurozcan 13 hafta oldm bugün ya banada yaptır dendi ama ben devlette randevu bulamadm özelede gitmek istemiyorum sadece test içn ackcası inşallah bir yanlş yapmıormdr..
Maviiiiiiiiiii Simgeyuca bugün tam 13 🐥 bebeğimi bir an önce hissetmek istiyorum ben mesela bide kızım olsun diyorum ama erkeksede severim allah sağlıkla kucagımıza almayo nasip etsin yeter inşallah 💕
Bkt1262 Simgeyuca 4 nisan gibi gözüküyor bakalım bende 12+6. 6 sene sonunda geldi sağlıkla kucagımıza alırız inşallah 🙏
Ayse254 Simgeyuca aynıyız 11+3 🥰 çarşamba kontrolüm var ikili test yaptırmayı pek düşünmüyorum ama doktora da danışıcam tabi düşük tehlikem var inşallah iyiye gidiyorumdur 🤗🤗