Oglusununannesii65 ahhhh canım ya…Üstten yorumları tek tek okuyordum bende haber var mı diye.Kötü bişey yazmak istemedim ama çok uzun süre hissetmemişsinn.Evlatla imtihan çok zor bilirim.Rabbim sabırların en büyüğünü versin , ne desek boş.Benim bile içim cız etti ,,, içim taştı bir anda , kendi yaşadıklarım gözümün önüne geldi. Rabbimin meleği artık yavrun , inşallah sizlere de şeffatçi olur.Başın sağolsun kuzum.😔 Tekrar sabırlar diliyorum