Öncelikle sakin olun, eğer hiç bir yere gidemiyorsanız elinizi karnıza koyun ve hafif baskılar yapın onu içeride uyarın , sonra yine elinizi karnınıza koyun ve iyice odaklanıp kalp atışını hissetmeye çalışın. Bazen böyle sessizliklerini korudukları oluyor ben de de iki gün olmuştu sonra biraz elimle dürtükledim küçük küçük tepkiler geldi rahatladım ertesi gün pazartesiydi hemen doktoruma gittim zaten