6263826 Zehrayrr bi bakmışsınz sizde bebeğiniz doğmuş 1 aylık olmuş bile. Üzülmeyin zamanı dolmadan gelmiyorlar 🥰
balbocegimm 6263826 cnm benim 3 cm açılmam ve kanama oluyor sürekli sancimda var ama düzenli degil salı günü kontrolüm var acaba suniyle falan baslatirlarmi hemen
6263826 balbocegimm benm kanamam falan yokken yatışımı vermişlerdi hastanede geldi kanamada suyum da. Büyük ihtimal senn de yatışını verirler artık
balbocegimm 6263826 biliyorum cnm bu bnm 3.gebeligim diger dogumlarimda suni sancıyla oldu malesef tuhaf bir sekilde kendi sancim gelmiyor
Kuzucukmoms 6263826 sizmi talep ettiniz yakınım yanımda dursun sancı anında diye yoksa onlar direk alıyolarmı yakınımızı sancı esnasında
6263826 Kuzucukmoms zaten yatış yapılınca yanınızda kalıyor refakatçi. Yarıştan itibaren de sancı olduğu şçin hep yanınızda oluyor. Ama doğum başlayınca çıkarıyorlar.
Zehrayrr 6263826 canım yok hala bekliyorum. Doktor kontrole gelecek bakalım ya 1 gün daha bekletecekler yada suni ile başlatacaklar açılmam 1 hala sancım yok 🥺dua et bana da bir avazda alayım oğlumu kucağıma bekledikçe daha çok stres oldum
6263826 Zehrayrr bu kadar stres yapma eninde sonunda gelecek minik. Sen dua et bolca. Doğum anında da hep inşirah oku. 🙏