Buraya doğum hikayemi yazmak için heycanlanıyordum.Şimdi başlayalım
Geçen hafta cumartesi günü sabah uyandım iç çamaşırımda çok hafif kırmızı leke vardı akıntı ile beraber nişan mı diye çok heycanlandım ama herkes nişandan haftalar sonra günler sonra doğum yaptım deyince çok önemsemedim.Gün boyu devam eden hafif regl başlangıcı gibi ağırlarım vardı.Akşam tekrardan hafif kırmızı leke akıntı ile geldi yine acaba mı dedim ama sancı filan olmadığı için önemsemedim.Gece yarısı tam uyumak için yatağa girdiğimde içimden bir şeylerin akıp gittiğini hissettim çok heycanlandım ayağa kalkar kalkmaz bardaktan boşalırcasına su geldi sürekli gelmeye devam etti hastaneye gittik nst ye bağladılar sancı çok çok azdı yok denecek kadar ama 2 cm açıklık vardı su geldiği için yatış verdiler.Kendi sancılarımı beklemeye başladım bu arada kesinlikle pilates topu öneriyorum kızlar sancıları karşılamada pilates topu bana çok iyi geldi sabah 8 gibi açıklığa tekrar bakıldı 2-3 cm dediler ben biraz üzüldüm ne kadar az ilerledi diye saat 10 gibi tekrar bakıp 3-4 cm dediler hızlı ilerlemesi için suni verdiler asıl olay burda başladı🤭 suni sancı kendi sancına göre gerçekten daha zormuş pilates topundaiyidi sancılar ama nst de yatmak zorunda gelen sancılar beni bitiriyordu saat artık öğle 12 yi geçtiğinde sancıları karşılamada çok zorlandım odada kim varsa ses çıkarsa bile gözüme batıyordu beni sezaryen alın nefes alamıyorum diye seslendim baktılar 5-6 cm açıklık artık dayanacak gücüm yok nefes alamıyorum dedim içimden kesin şimdi sezaryen alırlar oh be😂 bi baktım oksijen taktılar 🤭 neyse devam ediyor sancılar hastanedeki ebem aşırı tatlıydı sürekli bak çok iyisin burdan seni sezaryense göndermem diyip durdu o ara bi baktı 7-8 cm açıklık seni doğumhaneye indiricem dedi doğumhanede ıkınmak sancılara göre çok daha kokaydı 3 ıkınmada bebeğim kucağımdaydı o an her şeye bedel… bebiş doğunca doktor babası içeri gelsin bi fotoğraf çekilsinler dedi😂 bende şaşırdım çekildik ettik derken böylede çok güzel bie hikaye tamamlandı
inşallah sizlerde sağlıkla alırsınız kucağınıza 🙏🏻❤️
bizimde oğlumla hikayemiz burda bit