Deletedmom_5 2.5 aylık bebeğimin kakası koyu yeşil ve aşırı kötü kokuyor neden oluyor bu ya altını alırken nefesimi tutuyorum o kadar fena kokuyor
Bebegimicin1 Deletedmom_5 benim bebeğşmde yeşil yaptıgında doktora götürmüştüm sağlıklı olan sağlıklı beslenen bebekler yeşil yapar demişti bişey dememişti ama kuzenimin çocuguda yeşil kaka yapıyomuştu ondada enfeksiyon çıkmıstı sen tedbir amaçlı doktora götür
aksu5334 Deletedmom_5 yeşil mukuslu kakaysa alerjik bişey olabilir. Yada havalar soğudu üşütüyoda olabilir.
yaseminky Deletedmom_5 kulagi agriyodur, cocuklardada bebeklerdede eger kaka yesilse kulakta bi agri vardir, benim oglum öyleydi bebekken su an 3bucuk yasinda orta kulak iltihabi oldu kakasi yine yesil. Doktora götürün Allah sifa versin🤲🏻
Deletedmom_5 Bebegimicin1 ya persembe gününe randevu aldımda sadece yesil degil üstüne birde koku var igrenc denilebilecek bir koku
Bebegimicin1 Deletedmom_5 tam bildiğim biley değil bildiğim kadarıyla yazdım bana desiğini doktorun ama ateşine falan bak bebeğin arada ölç iniallah kötü bişeyi yoktur
Deletedmom_5 aksu5334 aslında ben kalın giydiriyorum kayın validem gava sıcak deyip deyip üstünü aciyor cocugun yok anlatamiyorum kadina
Deletedmom_5 yaseminky Bunu daha öncede duydum cok sasirdim kulagin kakaylane ilgisi var halbuki ? doktora randevu aldim zaten tesekkur ederim