gulsum97 Valla gülsem mi ağlasam mı bilmiyorum ama daha zamanı var sanırım çünkü 38. Haftadayım hala ne bi ağrı ne bi sancı var bu durum normal mi bilemiyorum var mı ben gibi olan tatlı anne adayları 😇😁
Zeynep69 gulsum97 39+1 olduk bizde de ara ara belim ağrıyor sadece başka bir belirti yokk olsun istiyorum artık
Eda-5807 gulsum97 valla ben arada hafıf yoklayan yalancı agrılarım var bu ara yok ama hıc açılmam yok nstde sancı yok bebek kanala girmeye başlamış ama bizde tık yok 38+2 yim
Minikpandam1 Gece sabaha kadar ağrılarım var ama en son gittiğimde sancım açılmam yoktu bendeki bu ağrı ne o zaman anlamadım