bayangulucuk35 Burcuaselburcu veriliyor tabi canım ben orda ilk dogumumu yaptım 1 sene olcak buket hanımda cokta memnun kaldım tavsiye ederim ve hastanede cok güzel
Burcuaselburcu Biliyorum veriliyor bende ilk doğumumu orda yaptım da şuan pandemi dolayısıyla bir annemiz paylaşmış refakatçi vermediler diye ondan sordum