Svg02 Merhaba. 8+4 te kilom hala aynı ama 5 aylık gibi göbegim çıkmaya başladı. Böyle olan anneler var mı benimki mi anormal acaba😃
Gulcansckn Svg02 Svg02 o hamilelik göbeği değil canım ilk haftalarda şişkinlik oluyor zamanla geçiyor 😊😊
ayvazz Svg02 hoşgeldiniz aramıza 😂 bende senin gibiydim. Merak etme bi süre sonra geçiyor ve göbek toparlanıp şekil almaya başlıyor. Yediklerine dikkat et. Kabız olmamaya dikkat et. Gerekirse doktoruna söyle ilaç veriyor ☺️
Svg02 ayvazz hamileliğin basindan beri kabızım🙄 birdahaki kontrolde doktora söyleceğim. Teşekkür ederim
MeyraRana Svg02 bende 9 haftalık hamileyim göbeğim yoktu öncesinde 2 haftadır göbeğim var sanki 7.ci ayımdayım gazla alakası da yok