Bebegim_90 benim ilk bebeğimde de aşırı enfeksiyon mantar vardı ama böyle bi şey yaşamamıştım tabi ihtimal dahilinde olada bilir sen yine de ona yorma onca hamilede aynı sorun var bazı kadınlarda kanama görünürmüş ve bunun tıpta karşılığı yok diyo doktorlar sağlıklı zamanında doğsunlar da inşallah insan görünce panik yapıyo ister istemez haftan ne canım