Arkadaşlar merhaba, 3 ay önce 2. Defa tüp bebek yaptım malesef düşükle sonuçlandı. Adetim tam 5 gün geçti 3 tane gebelik testi yaptım ikinci çizgi çıktı. Ama korkuyorum ve ilk idrarla yapmadım hep öğleden sonra yarın sabah ilk idrarla yapicam. Sizce gebelik var mıdır? Öyle kıpkırmızı değil ama hayalet pembe çizgi var