35+2 hamileyim.aksam 5 ten sonra belimden kasıklarıma doğru yayılan sancı başladı.dus falan aldım geçmedi.devam edince acile geldim.duzenli sancılarım çıktı,yatış yapildi.progestan verdiler ve ciğer gelistirici iğne yapacaklarını söylediler.hic açılmam yok.bu hafta da bebeklerini sağlıkla kucağına alanlar oldu mu?