Gul-42 bnm ilişkim zor olmadı hatta hamileliğin başndan eşim hep destek oldu norml dogm yapablmem için hep görüşmeyi sürdürdük doktormun izni ile tabi ki ama sancım gelmiyordu bnm o yüzden herlde bu yöntemi seçti doktorm tabi bn onlara bebegi uyarmk için çatıya aldı diyorm oda bna hayır açıklıga bakıyorm kemik yapın uygun mu onu anlmaya çalştm dedi öyle olmasa neden çatı sonrası sancı vursun beni şimdiye kadr tık yoktu