Bilge_002 Cennet73 Allah kucağına almayı nasip etsin bende 4 haftalıkım ama kese küçük diyor doktor rica etsem 4 haftalık utrononun varsa onu atarmisin bi
Cennet73 Bilge_002 allah razı olsun canım ben 7 haftalıkken gittim bana varmedi resim bugün gittim ilk ultrason resmim. Rabbim sağlık versin inşalah
SerraveAnnesii mom130 Anladım teşekkürler doktor da kız gibi duruyor dedi ama kesin değil yanılma payı olabilir dedi 😂🙊
SerraveAnnesii mom130 Evet kesin belli değil o yüzden şuan 😂 salı günü randevum var bakalım bu sefer görebilecek mi