izmirlitazeanne KıZlar 22+2 olduk halen hissetmiyorum bebek hareketlerini. Benimgibi olan var mı herhangi bir sorun mudur bu bilen fikri olan varmı. Geç hissedenlerden fikir almak istiyorum
kadifemsii izmirlitazeanne 20 haftalıkken hissetmiştim sizde muhtemelen bugünlerde hissedersiniz yiyin tatlıyı uzanın kendinizi dinleyin
bahtnurr1 izmirlitazeanne 24e kadar normal canım , ama genelde tatlı bişeyler ye soluna yat ve odakla deniliyor akşam 9-10 gibi de rahat hissedersin
kadifemsii izmirlitazeanne ilk bir süre içerden karnına pıt pıt vuruyor çok hafif ağrısız muhteşem bir his eşimle kahvaltı yaparken hissetmiştim eşimin elini karnıma koydum oda hissetsin diye ama yok o hissetmedi sen hareketi hissettiğinde sanki eli karnında olan herkes hissedermiş gibi geliyor ama yok ilk hareketler anneye özel .
BerayAzra izmirlitazeanne kızımda yani ilk gebeliğimde 22. Haftada hissetmiştim. Şimdi ikincisinde 16. Haftada azar azar hissetmeye başladım😊