Elfvli Hapi_mami Duru ve Deniz adında 2 kizim var. Allah kısmet ederse 3. Bebegimde kiz. İsmi Derin olacak ❤
Elfvli Mrvweeeeee haha katılıyorum. Ben ismi koyarken duru gibi saf temiz sakın olsun demiştim. Oyle de olmuştu. Ama şuanda tam.bir.ergen. ergenlik fena geliyor galiba 🙈😁
minnakannesi1 Saaki arkadaşımın kızının adı hümaydi maşallahı vardı kızın sürekli emer uyurdu yerdi uyurdu..4 yaşına kadar gündüz uykusu vardı o kadar uykucuydu şimdi çok akıllı bir kiz
ArzuOguz61 Hapi_mami 2 oğlum var ama hep hayalim bi kızımın olması olursa Elmira Ceylin koymak istiyorum
Tugba61 erdem_agah benim hiç aklımda yoktu açıkçası sadece eylüle odaklanmıştım ama aileden farklı 2 kişi rüyasında görünce bu ismi koymak istedim hoşuma da gitti alıştım ☺️
erdem_agah Tugba61 anlami cok güzel ve naif bir isim. Birde benim şey takintim var. Dönemsel öğrenciler oluyor ya onları koymak istemiyorum. Bilge her donemde koyulabilecek ve herkesin koydugu popüler bir isim degil. İsmiyle yaşasın ins