MMmerve_ Kızlar 8haftalık hamıleyım ama karnım oyle şiş ve sertki goren 4aylık var dıyo aynı durumda olan varmı bı benımmk karnım cıktı erkenden acaba
miquelle MMmerve_ merhaba , ben de 7 haftaligim ama sanki 2-3 ay var gibi duruyor, gazlarda dolayi diye dusunuyorum cunku hamile oldum olali karnimda asiri gaz var
Kafam MMmerve_ bende hamile olduğumu bilmiyodum eşim demişti karnın cok çıktı Hamile olabilir mısın diye daha yeni evlıyız diye ihtimal vermemiştim bide yeniyiz bu kadar cıkmaz demiştim ama hamileymişim bana normal demişti doktorum rahim yapısı ile alakalıymıs
HavvaKork MMmerve_ ilk zamanlar benimde öyleydi ama aşırı gaz oluyodu büyük ihtimalle o sizinde o yüzdendir
Beyza00_ MMmerve_ bende 8+3 üm normalde de göbekli biriyim çıksada biraz zor fark ederim ben ama daha erken sanki neden o kadar çıktı acabaa
MMmerve_ miquelle valla benım bu hafta ozellıkle oyle bı şişkinlik varkı top gıbı🤣🤣🤣 cok gazımda var asırı hatta ogururken agzımdan her ogurdugumde rahatlıyorum gaz bırıkmesındenmjdırkı bılemedım lık hamılelıgımde karnım 7ıncı aydan sonra cıkmıstı benım hıc karnım yoktu
MMmerve_ Kafam benım ılk hamılelıgımde karnım hıc yoktu hatta son 2aya kadar kimse hamıle olduguma ınanmıyodu bu farklı ya topac gıbı karnım resmen🤣
MMmerve_ HavvaKork gazdan ozaman asırı gazım var :( hatta sabah oguruyorumkk rahatlıyım dıye o dereceyim bulantım cok fazka oluyo ne yesem cıkarcak gıbj oluyorum kusma yok ama ogurerek rahatlıyorum
MMmerve_ Beyza00_ bılmıyorumkı ıste bıkac gundur farkettım bukadar sert ve şiş oldugunu doktora gıtmeden cıksaydı sorucaktım da bende anlamadjm gaz dıyolar
kadifemsii MMmerve_ ilk dönemlerde şişkinlik gaz çok olur ondan öyle canım zamanla geçer ve gerçek hamile göbeği çıkar 🌸
MMmerve_ kadifemsii ay ınsallah cunku kasık agrısıda cok var buara ara ara gırıyo sankı adet sancısı gıbı gazdan kesjn ozaman ayaklarımı sıcak tutmam lazım ama ayaklarım yanıyo corap gıydıgım an ates cıkıyo kafamdan
kadifemsii MMmerve_ daha hamileliğin çok başındasın bebiş yerleşiyor yeri genişliyor kasık ağrısı çok normal bu zamanlarda . Üşütmemeye dikkat et çorap giyemiyorsan terlik falan giy ayağına