NiLayY3506 bebekler için yumuşatıcı onermıyorum çünkü arınmıyor kalıyor çamaşırda deterjan olarak duru granül yada unı baby sensitive(parfümsüz kokusuZ) ben neredeyse tüm deterjanları kullandım bunlardan memnun kaldım ilerleyen zaman da klasik unı baby çok güzel kokuyor. Birde omo bebek çok güzel leke söküyor