Mnkfslyem Glsn58 ozaman doğuma yakın kaç kilo okursak bir büyük beden almak daha mantıklı gibi duruyor rahat olması açısından
Mnkfslyem Alka rahat oldu mu peki birde kaç paket almak yeterli olur ben 1 paket alucaktım 2 paket falan mı alsam
Glsn58 Mnkfslyem Çok rahat oldu m beden biraz sıktı ve afedersiniz popomdan düşüyor hissi oluşturdu benim kanamam çok olmuştu 2 paket kullandım isterseniz 1 adet alın devam ederse 2. Alırsınız e bebekte uygundu fiyatı
Alka Mnkfslyem hamileyim hala canım. 😂 Ama açıp baktım paketi kocaman yani. Olur bence. 80 130 kilo arası yazıyordu large için yanlış hatırlamıyorsam.
Ness3 Valla hanımlar bence m almayın. Ben düğün günüm regl olmuştum o zaman almışlardı. Bpyum 172 kilom 60kenn giydim m beden ben 😂 şimdi kesin l alırım yani 80 kiloyum 😂 uyarmak istedim m ile rahat edilmez bence hamileyken ancak çokmzayıfsanız okey
gulistann Ayseguloklu ben dogum yapali 10 gun oldu depend cok buyuk bi nimetmis. Ekstra camasira gerek yok bi paket bile cok fazla birgun yatis icin cunku kanama fazla olmuyor hastanede ben 75 kilo ile dogum yaptim.. xl aldim cokda iyi bedeni oldu
Symazturk Ayseguloklu ben götürmüştüm ama sadece depend e ihtiyacım oldu iç çamaşır kullanmadım doğumdan sonra 🥰