Zeysezer Kızlar bugün itibariyle 21 hafta olduk bugün yediklerimi fazla kaçırdım ondan mı bilemedim karnımda şişkinlik bi gerginlik var acaba büyümeden mi çok yemekten mi?😂 rahatsız etti baya