Iyi geceler kızlar 32 haftalik hamileyim 29 haftamdan beri gebelik tansiyonum cıktı doktor gebelik zehirlenmesinden şüphelendi 24 saatlik idrar istedi verdim çok sukur temiz çıktı alfamet yazdı günde 3 defa kullanıyorum ama tansiyonum iki gündür yüksek çıkıyor 14 6 falan başım çok agriyor tansiyonum çıkınca dün kendi doktorum idrar istedi verdim protein cıktı gebelik zehirlenmesi olabilir dedi erken doğum riskine karşı ciğer geliştirici yazdı 2 dün 2 bugün oldum araştırma hastanesine git dedi p.tesi gidecem ama içim içimi yiyor tansiyonum hep yüksek diye acilemi gitsem bilemedim