Merhaba ben şu son iki ayda iki ameliyat atlattım biri apandist biri ise dermoid kist ameliyatı bu ameliyatlardan sonra bende pisikolojik olarak bi korku kaldı sanki süreli ameliyat olucam bu hastalıklar geçmicek devamlı bıçak altına yatıcam endişesi var bu şey aklımdan hiç çıkmıyor nasıl atlatıcam nasıl bununla başedicem bilmiyorum doktor 6 ay korunmamı söyledi ve eşimde hemen çoçuk olsun istiyor son ameliyatımda Sezaryen var zaten ben tam iyileşmezsem gene Sezaryen olmaktan korkuyorum bu durumu yaşayan varmı bunun üstesinden nasıl gelebilirim?