Son adetime göre gebelik haftam 34+3
Ama ultrasonda hafta oynuyor suan 31+6
Gebeliğim oluştu ilk haftalardan beri bulantı cekiyorum ama resmen 3hafta yok sayılıyor geç döllenme olduğu için kendimi çok ağırlaşmış hissediyorum yalancı sancılarım oluyor oğlumda bu kadar zorlanmadım doktora göre doguma daha var ama son adete göre 3-4hafta kalıyor internette va araştırdım son trimester de dengeleniyor yazıyor ama benimki dengelenmedi nasıl olcak bu şekil olup erken veya geç doğum yapan oldu mu