cnsuylcn Şeker yüklemesinin amacı hamilelikteki hormonal değişimlere bebğin ve senin vucut tepkinizi belirlemek,yani o an oglukozla vicut nekadar mucadele edicek çok önemli bu.1 kutu sprite gibi bir içecek içiyorsun ve kan veriyorsun içinde sadece glukoz var.Normalde 1 paket çikolata vs yediğinde içinde hem glikoz hem birçok katkı maddesi var.Eğer vicut bu şekeri sindiremezse ve şeker yüksek olursa ona göre tedbir alınıyor ki ileriki haftalarda sen ve bebiş zorluk çekme diye.Ben yaptırdım şükür bişey çıkmadı ama bu da demek değil ki çıkmayacak.Beslenmeye dikkat etmeye devam.Herşey bebişler için 🤍🧿🌸