Hayallerim95 asansör sorunu olan bi hastane. Temizlikte iyi değiller. Özellikle Labaratuvar çalışanları sürekli eksik işlem yapıyor iletişim sıfır. Doğum sonrası hemşireler emzirme memeyi tutturma konusunda bana yardımcı olmamışlardı benim de çıraklığıma denk gelmişti. O yüzden çocuğum emmedi hiç. Ama bu sefer hemşirelerimi vs kendim seçicem