Sevdess Gazdan kaynaklı diye düşünüyorum gece yarısı hep ağrıyla uyanıyorum 🤦🏼♀️ Bu durumu yaşayan varmı ?
Serraa123 Sevdess Bende 22+5 im bende gece yatarken özellikle sağa sola dönerken çok ağrım oluyor çatı ağrısı oluyor internete baktım normal yazıyor bilemedim😖
Sevdess Serraa123 bende gaz varmış gibi 🤦🏼♀️ Doktor gazla ilgili ilaç yazdı yeni kullandım az önce bakalım faydası olucak mı. Bide miğde yanmam başladı
mekutlu12 Bende 21+4 üm geceleri hiç rahat uyuyamıyorum gaz sancısı ağrısından sürekli uyanıyorum gündüz olmuyo gece oluyo ilacı olduğunu bilmiyodum acaba bende mi istesem
cikolatadelisi Ben de mide yanmasından, gazdan mahvoldum. 25+6 yım. Dün doktorum ilaç yazdı. Bu sabah başladım kullanmaya. Acaba kefir, yoğurt vs çok tüketiyorum. Bunlar da gaz yapıyor olabilir mi?
Sevdess cikolatadelisi kefir bağırsakların çalışmasına yardımcı oluyor ama bu dönemde herşey değişiyo belkide olabilir canım