Herkese merhaba 2 haftadır öksürüğüm geçmiyor covid değilim nedensiz bir şekilde başladı gripte değilim kuru bi öksürük sadece ve arada balgam atıyorum. Balla zencefili karıştırıp yiyorum normalde çok faydasını görürdüm ama kesmedi. Sizin de bildiğiniz Birşey var mı yapabileceğim? Artık öksürmekten çok yoruldum ve Boğazım iyice tahriş oldu. Yardımcı olursanız çok sevinirim.