Omay0707 Kızlar bu uygulamada son regl tahrimii girdigimde 10.gün yazıyor normal regl takip ettigim uygulamada 11.gün yazıyor pazartesi ovulasyon testi gelicek onun için merak ettim hangisi yanlış hesaplıyor acaba diye 15eylül regli günüm🙄
Betl Omay0707 Evet çok istiyorsun bebiş ama o tarihlere çok bağlama işi gün aşırı adete kadar nerdeyse başla 2. Gebeligim ilki geç döllenme yumurtlama geç olmuş bu gebelikte kalmamak için o tarihten 3 gün önce ilişki olmuştu sonra adete 2 gün kala ama nasıl olduysa gebeyim ☺️
Omay0707 Betl 1 yıldır öyyle deniyorum zaten canım daha önce kimyasal gebelik geçirdim ve ovulasyon testi ile gebe kalmıştım şimdi tekrar denemek istiyorum ovulasyon testini o yüzden gün aşırı değerlendiriyorum ben yinede 🙂