Mukaddesahin Bugün biraz yordum kendimi 22+5 günlüğüz bebeğim hareket etmiyor sadece 2 defa tekme attı oda çok zayıf sizce normal mi
[silindi] Mukaddesahin çok normal, hareketli olduğunda bebek hareketsiz oluyo benimde bir gün boyunca hareket etmediği oluyo.
handan_ Mukaddesahin normal bende yorulduğum günün ertesi ultrasonda baktık hareketsiz oturuyordu dışardan durterek hareket ettirdik oda yorulmuştu 😂
Meryem2746 Mukaddesahin sürekli hareket halinde olunca amniyo sıvısı bebeği salladığı için uyuyor annesi bende endişelendim doktorum bikere bile hareket etmesi yeterli demişti
EniseeM Mukaddesahin normaldir biz yorulunca onlar da yoruluyor bir de hareketli olduğumuz zaman amniyon sıvısı beşik gibi geliyor uyuyorlar, biz dinlenince daha hareketli oluyorlar 🥰Bunu ilerleyen haftalarda daha net yaşarsınız zaten 😊
handan_ Mukaddesahin evet benim düzeldi sadece biz nasıl yorgun hissediyorsak bebeğe de yansıyor bu dinlensin toparlar 🤭
[silindi] Mukaddesahin korkma bşey olmaz Allahın izniyle ama sen yinede çok yorma kendini, temizliğini günlere göre parçalara ayır. Ben öyle yapıyorum ☺️
Mukaddesahin Meryem2746 anladım yok bi iki defa tekme attı biraz zayıf olunca bide eskisi gibi hissetmeyince çok korktum