Kızlar düşük beta sebebiyle araştırma yapıyorum. Bir çok doktor ve gebelik sitesinde betanın 2 katına çıkma süresi 48-72 saat yazıyor. En düşük %60 artmalı 2günde bunu biliyorum. Bu bilgiyi baz alırsak artışlarım düzensiz olmuyor gayet normal çıkıyor. Fakat bazı doktorlar düzensiz artınca dış genelik diyip kürtaj yapıyor. 4+6 haftalığım. Sizce kese gözükme haftasına gelene kadar beklemeli miyim doktor almak isterse?