ElifNbglsahin Sumeyye1234 aynıyız bizde 200 günlük olduk 80 günümüz kaldı ama ben sezeryan olacağım için daha az kaldı 😁😁
Yenianneadayi2208 Sumeyye1234 çok şükür yolun büyük bir kısmı bitti gitti.Hayırlısıyla bir de kucaklarımıza alabilsek , o zaman herşey tam olacak 🥰