Kızlar selam, 20 haftalık hamileyim bir haftadır kasık sancısı çekiyorum adet olur gibi aşağıya doğru vuruyor ve bel ağrımda var doktorumla görüştüm sadece istirahat et iş falan yapma dinlen dedi başına bu şekilde gelen var mı acaba üşüttüm mü diyorum havalarda baya soğudu yada bu haftalarda normal mi yaşayan var mı bu şekilde