Egulii
Arkadaşlar bebegimi her emzirmemden sonra hickirik tutuyor ve baya bi muddet gecmiyor. Ardindan ictignin bir kismini cikartiyor. Bu seklde hickirmasi normal mi ve gecmesi icin ne yapablirim.. meme ve biberonda sut veriyorm ama tehlikeli oldgnu duydum genzine kacirma riskinden dolayi siz ne onerirsniz