handan_ Bebeğinizin hareketlerini kaç haftada hissettiniz birde yerleşme yerinde ağrım var bugün çok yürüdüm ondan olabilir mi 12+3 şuan
Duy_gu handan_ ben daha küçükm senden fakat 20 ci haftada falan olduğunu söylüyordu buradaki arkadaslar
_ipekkkkk handan_ ben 17 haftanın sonlarında hisetmeye başladım pıt pıt diye şuan 21 hafta hemen hemen hergün hissediyorum artık sürekli Doktor zayıf olduğun için erken hissedersin demişti 🤷♀️🙃ama 24de kadar falan hissetmeyen de oluyormuş normalmiş
Fadikb handan_ 18. Haftada böyle minik minik hisseder gibi oldum ama 20. Haftadan sonra gayet net hissetim 🥰
sumeyraballl handan_ bünye den bünyeye göre değişiyor cnm kimisinin vucüt yapısıyla alakalı ben 16. Hafta da hissettm 21 de hisseden yada daha geç hisseden arkadaşlarmz da vr
Selin12- handan_ ben 15 haftalık ken hissetmeye başladım yanliz benim 3.hamileligim eğer ilk hamileliginizse biraz daha geç hissedersiniz 19 haftalık ile 20 hafta arasında
handan_ Bende ağrım olunca acaba hareket mi ediyor dedim çünkü çok yoruldum bugün ve ultrasonda şimdiden çok hareketli 🙄